Αυτοκίνητο: Οικονομία στο… μάξιμουμ-Μείωση έως και 50%

Η χρήση υγραερίου στο αυτοκίνητο συνεχίζει να αποτελεί μια οικονομική μορφή μετακίνησης για όσους δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα καινούργιο πετρελαιοκίνητο μοντέλο σύγχρονης τεχνολογίας ή κάποιο από τα μοντέλα φυσικού αερίου.

Σήμερα, η υγραεριοκίνηση είναι ακόμη πολύ πιο οικονομική – σε σχέση με πριν από δύο, τρία χρόνια – αφού το κόστος ανά λίτρο υγραερίου είναι στα 0.70 ευρώ ( πριν από δύο χρόνια κόστιζε 0.90 – 0.95 ευρώ/λίτρο) Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η χρήση υγραερίου μπορεί να επιφέρει στον οδηγό οικονομία καυσίμου έως και 50% σε σχέση με τη βενζίνη.

Η εγκατάσταση κοστίζει από 600-700 ευρώ και μπορεί να αγγίξει έως και τα 2.000 ευρώ.

Οι τεχνικοί εγκατάστασης αναφέρουν ότι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν εταιρείες που διαθέτουν εξουσιοδότηση για την ασφαλή μετατροπή του βενζινοκίνητου αυτοκινήτου μας σε υγραεριοκίνητο ώστε να αποφύγουμε στο μέλλον τυχόν προβλήματα στη λειτουργία του .

Η δεύτερη επιλογή – εκτός από τη μετατροπή – είναι η αγορά ενός εργοστασιακού υγραεριοκίνητου μοντέλου. Στην ελληνική αγορά αρκετές φίρμες προσφέρουν μοντέλο με εργοστασιακό κιτ υγραερίου, όπως η Opel, η Mercedes, η Skoda κ.α.

Εκτός από το οικονομικό όφελος για την τσέπη του οδηγού, που κυμαίνεται από 40% έως και 50% , το δεύτερο πιο σημαντικό είναι ότι η χρήση υγραερίου διακρίνεται και για τις μειωμένες εκπομπές CO2.
Είναι οικονομικό λόγω τιμής

Το υγραέριο δεν είναι πιο οικονομικό σε σχέση με τη βενζίνη . Για την κίνηση ενός αυτοκινήτου με υγραέριο απαιτείται περισσότερη ποσότητα υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη. Είναι όμως πιο φθηνό και γι αυτό το λόγο συμφέρει περισσότερο σε σχέση με τη χρήση βενζίνης.

Για παράδειγμα, ένα μικρομεσαίο μοντέλο υγραερίου απαιτεί 9λτ/100χλμ. Όμως, λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του – κόστος 0.70ευρώ/λίτρο το συνολικό κόστος είναι 6,3 ευρώ/100! ( Ένα μοντέλο βενζίνης χρειάζεται πάνω από 12-14 ευρώ/100χλμ.

Διαδικαστικά: Το αυτοκίνητο -μαζί με μια δήλωση του οδηγού ότι έχει γίνει μετατροπή σε πιστοποιημένο συνεργείο – περνά από ΚΤΕΟ για έλεγχο.

Το επόμενο βήμα – μετά το ΚΤΕΟ – αφορά την έκδοση νέας άδειας άδεια του αυτοκινήτου στη διεύθυνση μεταφορών της Νομαρχίας (στην οποία έχει ταξινομηθεί το αυτοκίνητο) , ώστε να σημειωθεί επάνω στην άδεια ότι το αυτοκίνητο είναι υγραεριοκίνητο.

Τα υγραεριοκίνητα περνάνε έλεγχο όπως και υπόλοιπα αυτοκίνητα , δηλαδή κάθε δύο χρόνια.

Πιο οικολογικό: Στα υγραεριοκίνητα μοντέλα παρουσιάζεται μείωση των CO2 ως και 15% και πλήρης εξάλειψη των μικροσωματιδίων που περιέχονται στα καυσαέρια της βενζίνης.

via 

Διαβάστε την συνέχεια εδω

Ατύχημα για την Αννίτα Πάνια….

Κρίσιμες οι επόμενες ώρες! Οι ΗΠΑ ετοιμάζουν το μεγάλο χτύπημα;